reede, 6. jaanuar 2017

Püha Jüri võitlused: Pohmelus hundisilmajalaveest võtab hoo maha (10)

„Tõuske ja särage!“ karjus võlur Savihall Püha Jüri jüngritele uusaastahommikul.
„Ära lärma!“ ägises Kauka-Sven taburettidest laotud magamisasemel kohmakalt teist külge keerates: „Lase inimestel magada, eelarveaasta alles algas!“
„Ajage end üles, lakkekrantsid!“ hõikas Lihtsalt Jevgeni, kes oli öösel võluri poolt pakutavat tulivett ainult moe pärast suhu võtnud ja siis selle salaja lillepotti süljanud.
Aaloe, millega võlur ilmselt oma haavu tupsutas, ilmutaski aknalaual väljasuremise märke.
„Pea lõhub, nagu oleks tormiga praamiga üle madaliku kihutanud,“ kurtis Praami-Urve. „Mida sa meile sisse jootsid?“
„Puhas kraam. See teeb teid tugevaks!“ kinnitas maag.
„Mis ei tapa, see teeb head, olgu need või katkus sead,“ urises kuskil põrandal Riimi-Marko.
„Mul hakkab vaikselt sinu majapidamisluulest villand saama,“ teatas Ema Mailis ja kriiskas: „Jeerum, kus mu soeng on? Kas keegi on mu soengut näinud?“
„Oli see vast raketikütus,“ maigutas Taibu-Sven suud: „Lükkas naistel lokid sirgeks nagu niuhti.“
„Kas retsepti saaks?“ küsis Saare-Ints, kelle arvates oli joogipärimust vaja säilitada järeltulevatele põlvedele. „Ma saadaks selle ERM-i või Livikosse.“
„Võlujoogil pole retsepti, nii nagu ka hakklihakastme tegemiseks pole juhiseid vaja – mõlemaid valmistatakse loomulikust intelligentsist,“ vastas võlur.
„Intelligentsi meil jagub,“ teatas Musta-Kadri. „Kas sa arvad, et me aru ei saa, miks sa meid täis jootsid?“
„Vannun käsi südamel,et mina olen jumala kaine,“ lausus Lihtsalt Jevgeni: „Pioneeri ausõna!“
„Kas sa võiksid kas või korraks oma vägivaldse lapsepõlve unustada ja eluga edasi minna,“ palus Paragrahvi-Ummi.
Korraga märkasid kõik, et nurgas konutav Püha Jüri ei olnud sõnagi lausunud.
„Juri, mis juhtus?“ küsis Korbi-Miša osavõtlikult: „Vaata, uus aasta on käes ja kõik on rõõmsad!“
„Valetad!“ käratas Mendi-Andres: „Mina olen täitsa kurb! Mul on häbi ja kassiahastus.“
„Mis sinuga on, Jürikene?“ tegi Keskmaa-Kaia meelast häält ja kõdistas torssis kaaslast lõua alt..
„Ma ei tea, kuidas inglise keeles öeldakse „Head uut aastat!“ plahvatas Püha Jüri: „Nõnda ei saa ma laia ilma minna ja inimeste elu paremaks muuta!“
„Ütle siis ladina tähtedega „S novim godom!“,“ soovitas Lihtsalt Jevgeni: „Kuuendik maakerast saab sellest väga hästi aru.“
„Just-just, selleni ma tahtsingi jõuda,“ itsitas võlur Savihall: „Maakera pöördub itta! Unustage oma „Äpinjuujeer!“ ja võtke uuelt aastalt vastu, mis teile pakutakse.“

 Püha Jüri võitlused

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Enne mõtle, siis ütle! Aitäh!