esmaspäev, 19. detsember 2016

Püha Jüri võitlused: Jõulusoovid (8)

Mõned päevad enne jõule jõudsid Püha Jüri jüngrid ohkides Lasnamäe veerele.
Praami-Urve vaatas kanali servalt alla ja tema süda hakkas puperdama.
„Ega sa ometigi rasedaks ei ole jäänud?“ uuris Ema Mailis osavõtlikult.
„Loll oled peast või? Mehed on kõik nagu ventilaatoririhmad, ajavad ainult tuult ringi. Olen hoopis meie majandusasjade pärast mures – näe, keegi on siia kanali kaevanud, aga ühtegi praami ei sõida.“
„See polegi nagu päris kanal,“ kratsis Irli-Margus kukalt. „Kaeviku jaoks on nagu liiga suur, aga varjendina kasutada ka ei saa – pole jälle katust.“
„Jätke see kole auk siin maa sees rahule,“ katkestas Püha Jüri. „Peame hakkama elus rohkem positiivset nägema, muidu kuhtume enne ära, kui lohe Reffist jagu saame.“
„Kui ei ole surmatõbi, siis saab ikka viinast abi!“ ümises Riimi-Marko.
„Kõlab positiivselt,“ nentis Mendi-Andres.
„Misasja?“ ägestus Lihtsalt Jevgeni: „Enne suitsetan end surnuks kui lonksu alkoholi suu sisse võtan!“
„Kõlab samuti positiivselt,“ ühmas Korbi-Miša.
„Kuulge, oleme ikka sõbrad,“ noomis Saare-Ints: „Kohe-kohe saabuvad jõulud!“
„Jaaa …“ õhkas Keskmaa-Kaia: „Jõulud on ilus aeg, saab kirikus käia ja … keeksi.“
„Ära sa jõulude ajal pühakodadesse oma nägu näita,“ hoiatas Paragrahvi-Ummi: „Emane lossihaldjas ei kannata seda silmaotsaski ja on kirikute juurde vahid välja pannud. Kes vahele jäävad, nendega on kaputt – vastuvõtule ei kutsuta.“
 „Kah mul asi!“ nähvas Musta-Kadri: „Ma võin teile ise vastuvõtte teha, nii et käed on pärast mitu nädalat valusad.“
„Mingi sado-maso värk või?“ uuris Taibu-Sven elavnedes.
„Kätlemisest, loll!“
„Kuulge, võtke nüüd ometi rahulikumalt ja paneme jõuluvana jaoks kõik oma soovid kirja,“ manitses Saare-Ints ja pilgutas kavalalt silma.
„Jõuluvana, punanina, hüppas üle laualina…,“ täristas Riimi-Marko.
„Issand kui naljakas, kust sa neid värsse küll võtad?“ itsitas Keskmaa-Kaia.
„Aitab lobast, võtke nüüd järjekorda ja pange Saare-Intsu juures oma jõulusoovide kobar kirja,“ kamandas Püha-Jüri. „Pärast hääletame salajasel hääletusel läbi, kelle omad täituvad!“
„Mina tahan oma laevastikku koos tõeliste merekarudega,“ ütles Praami-Urve.
„Kui juba karude soovimiseks läks, siis mulle üks jääkaru või ei, parem kaks“ soovis Ema Mailis.
„Ära ahvi!“ pahandas Praami-Urve.
„Mina tahan Lego klotsidest vanglat,“ teatas Paragrahvi-Ummi. „See on mu unistus olnud lapsepõlvest peale.“
„Luuavart,“ nõudis Irli-Margus: „Ja et oleks mudel 2.0!“
„Päris oma lingvistilist metsa,“ sõnas Riimi-Marko.
„Kohalikke piimatooteid,“ soovis Tamme-Tarts.
„Raha,“ pakkus Kauka-Sven. „Raha ja veel rohkem raha!“
„Mina ei oska midagi tahta, mul on kõik olemas,“ ütles Lihtsalt Jevgeni. „Isa kinkis mulle eelmisteks jõuludeks kütusevaguni, ma pole seda veel kilest väljagi võtnud.“
„Armastust,“ palus Musta-Kadri. „Las jõulumees toob mulle ehedat armastust!“
„Abstarkseid või olematuid asju ei saa jõuluvana tuua, pead võlur Savihalli poole pöörduma, tema oskab kõige paremini noori naisi tinistada,“ selgitas Püha Jüri.
„Ma tahaks peeglit,“ arvas Korbi-Miša: „Peeglike-peeglike seina peal, kes on kõige ilusam mees, kas tead?“
„Üks hea vemmal kuluks ära,“ soovis Mendi-Andres. „Paned kodus nurka ja kord on majas.“
„Looreha,“ palus Keskmaa-Kaia.
„Korvi tahaks,“ ütles Püha-Jüri tagasihoidlikult.
„Nii nõme soov! Korvi ma võin sulle igal tantsuõhtul anda,“ itsitas Praami-Urve.
„Saare-Ints, aga mida sina tahad?“ küsis Kauka-Sven: „Kultuursetele inimestele on raske kingitust teha, sest raha nad ei vaja …“
„Mina tahan koju,“ teatas Ints häbelikult.
„Või tema tahab koju!“ hakkasid ülejäänud laginal naerma. „Selle me hääletame küll oma soovidekobarast maha.“

Püha Jüri võitlused

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Enne mõtle, siis ütle! Aitäh!