Meie lugupeetud disainerid nägid tohutult vaeva ja mõtlesid
paarisaja tuhande euro eest välja brändirahnu, mis väga paljusid inimesi
šokeerib: Kole! Õudne! Arusaamatu! Milleks kulutati jälle rahva raha? Kas
odavamalt ei oleks saanud?
Lappasin minagi uut brändi tutvustava kodulehekülje läbi,
aga midagi väga jubedat ei avastanud, täitsa korrektne töö.
Samas ei näinud ma ka midagi ägedat, mille kasutamine Eesti
tutvustamiseks võiks raja taga inimestel silmad üllatuseks suureks ajada.
Pigem ütleb juba rändrahnu kasutamine brändi kontseptsioonis
ära, et tegemist on ühe kohmaka asjaga, mida peamiselt kõlbaks kasutada mingite
turismibuklettide vms. juures, mis meie loodust promovad.
Kui ei ole ise lapse tegemise, sünni ja kasvatamise juures
olnud, siis on muidugi raske öelda, miks ta just selline välja tuli nagu ta on –
emotsioonitu.
Põhiline viga, mida mina näen, on uue brändi kommunikatsioonis.
Esiteks avaldati brändilehekülg ainult inglise keelsena (Kas meil tõesti pole
Eestis enam tõlke?).
Teiseks ei adutud, et laiad rahvahulgad näevad ja tahavad
selles töös näha selget märki. Hiljem vabandada, et tegemist on kõigest
šablooniga, tundub mannetu.
Kolmandaks, kui tegijad ei suuda brändi kommunikeerida, siis
kas see ikka on hea bränd?
Mul ei tekkinud esitletud materjalide kasutamiseks mitte
mingisugust inspiratsiooni, ometigi võiks selline asi ju õhinat tekitada.
Kahjuks ei saa ennustada loodule pikka iga, kuigi
Praami-Urvel sellest kananahk ihule tuli.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar
Enne mõtle, siis ütle! Aitäh!